reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Stankovičová

Andrea Stankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Liečivý sirup na moju dušuSúkromnéNezaradené

reklama

Liečivý sirup na moju dušu

Aj o inteligentnej záchodovej mise

Andrea Stankovičová

Aj o inteligentnej záchodovej mise

Minulý piatok som bola s kamaratmi v saune a po nej sme už tradične zašli doplniť tekutiny. Ako vždy prišlo na predtras mnoho tém. Keďže som tam bola sama žena, takmer som zaspavala pri témach pre mňa čiste neznámych zo sveta počítačov, informačných sietí atď. Prebrala som sa, pri vyhlásení. "Pozeral som na ebay, čo stojí inteligentný záchod."

  • 5. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 446x
  • 3
Unavená duša....

Andrea Stankovičová

Unavená duša....

každý z nás hľadá herca, ktorý bude spolu s nami hrať v divadle nášho života hru pre dvoch... spoliehame sa na to, že bude pri nás stáť, keď nám vypadne text alebo sa potkneme o uvoľnenú dosku na javisku a hlavne na toto predstavenie nikdy nezanevrie, aj keby bolo úplnym prepadákom... čo ale robiť, keď váš partner dostane úlohu v lepšom predstavení a bez vyčitiek vás nechá na tom javisku samého stáť? chvíľku beháte po konkurzoch a bojujete o novú rolu... po čase zistite, že rola vášho života je za vami a už nikdy nenájdete toho správneho partnera... premýšľam ktorá rola bola moja osudová.... pretože niekedy mam pocit, že ďalšiu šancu už nedostanem...

  • 4. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 391x
  • 1
Všetko alebo nič

Andrea Stankovičová

Všetko alebo nič

Nedávno som sa motkala v kníhkupectve a prehrňala sa medzi knihami v snahe nájsť nejaké vianočné minidarčeky. Jedno šťastie, že v našej rodine platí zásada, že knihou nič nepokazíš... i keď už som sa poučila, že ak sa chcem vyhnúť ďalšej Steelovej na poličke, je lepšie zostaviť zoznam titulov, ktoré by ma potešili. Takže som v tej hrbe hľadala niečo pre rodinku, ale aj pre seba.. už som mala slušnú kôpku v rukách, keď som zbadala prvotinu od Evity: Všetko alebo nič. Počula som o nej samé chvály, tak som ju narýchlo prebehla a pripísala na môj virtuálny zoznam kníh pre mňa.

  • 26. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 286x
  • 1
Môj tenisový lakeť...

Andrea Stankovičová

Môj tenisový lakeť...

ktorý asi nikdy nebudem mať... totiž ešte len včera vo mne vyzrela myšlienka, že je načase robiť niečo so sebou a začať športovať... a keďže možnosti v mojom drahom rodnom meste sú obmedzené, ďakujem bohu aspoň za početné tenisové kurty...

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 605x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu